Thursday, January 26, 2012

මාව ජරා මිනිහෙක් කලේ ඔයා....


 

මාව ජරා මිනිහෙක් කලේ ඔයා....

පච ගුනේ
නො: 15/18
මෝල් පාර
කටුනායක

හිස ගිනි ගත් රැයේදී

දයාබර ෂානි නOගී වෙත

ඔයාට මම කොච්චර ආදරේ කලාද කියනවා නම් මම ඔයාගේ ඇගේ මැක්කෙකුට තියා මදුරුවෙකුටවත් වහන්න දුන්නේ නෑ. ආදරය අන්දයි කියන්නේ ඔකට තමා මම ඔයාට වහන මදුරුවෝ මරලා පලවෙනි සිල්පදේ කඩා ගත්තා. ඔයා මට මුකුත් කිව්වේ නෑ.. මම ඔයාට කොච්චර ආදරේ කලාද කියනවා නම් මම තාත්තගෙන් සල්ලි හොරකම් කරලා ඔයාට චේන් මුදු මාල කරාබු විතරක් නෙමේ ආමාශේ සීරෙන්න කෑම අරන් දුන්නා ඔයා මාව සූරගෙන කාලා මගේ දෙවෙනි සිල් පදෙත් බින්දා.. එදා තමයි දවස මමත් එක්ක ෆිල්ම් එකක් බලන්න ඕනේ කියලා මම එපා කියද්දි මාව හෝල් එකකට ඇදගෙන ගිහිල්ලා මට මොනවද කරලා මගේ තුන් වෙනි සිල්පදෙත් බින්දා. මම කටක් හෙල්ලුවේ නෑ.. ඒත් මදි කොට ඔයා මගේ දෙමව්පියන්ට මO ලවා බොරු ගෙඩක් කියෙව්වා. මම ඔයාව බදිනවා, අද අම්මේ ඔපිස් එකේ වැඩ, අද යාලුවෙක්ගේ ගෙදර යන්න තියනවා කියලා මගේ හතර වෙනි සිල්පදෙත් බින්දා. ඔය ඔක්කොම මට කරලා ඔයා මාව දාලා වෙන කොල්ලෙක් එක්ක පැනලා ගිය දවසේ තමයි. මට සිද්ද උනේ පස්වෙනි සිල්පදේ කඩන්න. මම එදා ඉදලා ඔයාව මතක් කර කර බොනවා. ඔයා සිල් බින්ද ගැහැනියක්.. මම සීල් ගහලා පාරේ යනකොට එහෙම පාරේ යන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා. මට දැන් උලත් එකයි පිලත් එකයි. ආය පාරෙදි උබව මට හම්බ උනොත් මම පිහියක් අරගෙන ආය පලවෙනි සිල් පදේ කඩනවා

මීට උබේ
වයිරක්කාර පෙම්වතා

-----------------------
ගුනේ

සැ.යු:-
යාලුවනේ මගේ ෆේස් ඇක්ට් කීයන බ්ලොග් එකට ඇඩ්සෙන්ස් ලැබුනා. ඉතින් මම මෙතන ලින්ක් එක දාන්නම් ඔයගොල්ලෝ මේ පහත තියන ලින්ක් එක ක්ලික් කරලා මගේ වෙබ් එකට ගිහිල්ලා මයි ඇඩ්ස් වලට යටින් තියන ඇඩි එකක් ක්ලික් කරලා සහයෝගයක් දෙන්න
 
ෆේස් ඇක්ට්

ස්තුතියි
ගුනේ අය්යා

1 comment:

Unknown said...

එළ එළ පලවෙනි සිල් පදේ කඩන්න තමා වෙන්නේ...